Autor |
Wiadomość |
Kam1l
Żywności
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 523 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: z T2 Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 16:16, 15 Lut 2011 |
 |
JacekT8 napisał: |
Oto lista pytań, które podano na forum, a które pojawiły się na zaliczeniach (wykluczyłem te, które się powtarzały).
1. Wykres z 1. wykładu i zaznaczenie na nim: stanu zdatności, niezdatności, uszkodzenia, stanu dopuszczalnego.
2. Podać warunki stanu zdatności układu hamulcowego (nie drzewko, tylko wymienić).
3. Narysować drzewo niezdatności dla "niewystarczającej siły tarcia, pochodzącej od hamulca tarczowego, wzór: Th = 2W * mi".
4. Opisać naturalne i sztuczne bazy (to z ostatniego wykładu albo ćwiczeń).
5. Charakterystyki intensywności zużycia powierzchni trących metal-meta w warunkach tarcia suchego i granicznego.
6. Drzewko niezawodności dla układu hamulcowego serwo-pedał.
7. Wymienić rodzaje tarcia (suche, graniczne, płynne-mokre).
8. Narysować charakterystyki dla tarcia suchego oraz granicznego w parze metal-metal.
9. Jak można zmniejszyć intensywność zużycia w węzłach kinematycznych (chodziło chyba o smarowanie).
10. Drzewo dla niewystarczającego momentu hamującego.
11. Rodzaje tarcia wg oddziaływania środowiska.
12. Opisać to co było na ostatnim wykładzie z łożyskami i L10.
13. Rodzaje zużycia.
14. Obsługa profilaktyczna- wady i zalety.
15. Rozpiska stanów i obsługa profi (chyba chodzi o rozpiskę profilaktyczną).
Jak coś opracujecie to wrzućcie. Na pewno się przyda. |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
worek
Drogowy
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PN - WLKP Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 17:03, 15 Lut 2011 |
 |
no dobra to ja zebrałem to wszystko chyba do kupy w jpg'i i wyszło mi coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
i teraz tak.... pytanie 3 i 10 to jest to samo oraz pytanie 5 i 8 tez jest to samo, w pytaniu 6 chodzi tylko o ta pierwsza lewa cześć tego dużego drzewa D2 (które chyba wszyscy macie), Jacek do twojej odpowiedzi na pytanie 14 ja bym dodał coś takiego (patrz pyt_14), a w ostatnim nie wiem o co chodzi...
dokończcie to, czego nie zrobiłem i poprawcie ewentualne błędy, i niech ktoś wkońcu potwierdzi jutrzejszy termin: 14:00 - sala 425? |
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez worek dnia Wto 17:05, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
wojtas802
Drogowy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 263 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 17:09, 15 Lut 2011 |
 |
Dzięki wielkie  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
przemek
Inżynieria rurociągowa
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 260 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznan Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 17:47, 15 Lut 2011 |
 |
[link widoczny dla zalogowanych]
to ten ost wyklad co niby zad. z tego zaliczenia robił |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mario_T2
Ekologia
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 135 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sycyn/Szamotuły/Poznań Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 18:06, 15 Lut 2011 |
 |
JacekT8 napisał: |
To chyba coś w tym stylu. Tutaj kartka, którą znalazłem gdzieś w notatkach, które mam na kompie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktoś wie jak to się liczy? |
według wzoru który tam jest na L10;) masz te trzy przedziały np Q<0,1C, to przekształcasz do postaci Q/C=0,1, a odwrotność to C/Q=10. To do wzoru L10=(C/Q)^m *10^6, gdzie m dla styku punktowego =3 i masz liczbę obrotów |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mario_T2 dnia Wto 20:46, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
Andrew
Lotniczy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 637 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 18:34, 15 Lut 2011 |
 |
kto się jutro NIE wybiera na poprawke ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
bns
Logistyka
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 19:03, 15 Lut 2011 |
 |
nie pękaj tylko do nauki, bo nie daj Boże następne podejścia będą ustne  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
KRISnt
Szynowy
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 244 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Tomyśl Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 19:51, 15 Lut 2011 |
 |
posiada moze ktos jakies sciagi? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
tomekMG T5
Lotniczy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 237 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Murowana Goślina Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 19:59, 15 Lut 2011 |
 |
ooo i to pytanie jest idealne Kris;) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
mala421989
Logistyka
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 96 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Studentka
|
Wysłany:
Wto 20:59, 15 Lut 2011 |
 |
tak, jutro o 14:00 w 425.
No nigdy nie wiadomo co odbije dziadkowi, więc lepiej to pisać niż mu opowiadać
No i ściągi też by się przydały... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
ryba
Logistyka
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 111 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Studentka
|
Wysłany:
Śro 15:48, 16 Lut 2011 |
 |
jutro można iść do niego od godz. 9, a w poniedziałek od 11 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kinga
Żywności
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Studentka
|
Wysłany:
Śro 15:52, 16 Lut 2011 |
 |
czy dużo jest os. które ida jutro ;.?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
huge
Drogowy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 227 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Śro 15:55, 16 Lut 2011 |
 |
ja idę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
wojtas802
Drogowy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 263 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Śro 15:56, 16 Lut 2011 |
 |
Pytania które pamiętam to:
-Def. stanu zdatności, niezdatności, uszkodzenia.
-Obsługa profilaktyczna(była podana inna nazwa ale chodzi o to samo)-def., wady i zalety.
-Def. warunki stanu zdatności układu hamulcowego(czy jakos tak)
-Charakterystyki intensywności zużycia powierzchni trących metal-meta w warunkach tarcia suchego i granicznego.
-Def. L10 i cos tam chyba jeszcze z tym
-Coś tam z węzłaami kinematycznymi |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Entuzja T5
Ekologia
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 220 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz Płeć: Studentka
|
Wysłany:
Śro 16:01, 16 Lut 2011 |
 |
trzeba było opisać obslugę prewencyjną, a nie profilaktyczną. to s a 2 rózne obługi, obie należą do metod zapobiegawczych. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|