FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Wykład Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kam1l
Żywności


Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: z T2
Płeć: Student

PostWysłany: Wto 16:16, 15 Lut 2011 Powrót do góry

JacekT8 napisał:
Oto lista pytań, które podano na forum, a które pojawiły się na zaliczeniach (wykluczyłem te, które się powtarzały).


1. Wykres z 1. wykładu i zaznaczenie na nim: stanu zdatności, niezdatności, uszkodzenia, stanu dopuszczalnego.
2. Podać warunki stanu zdatności układu hamulcowego (nie drzewko, tylko wymienić).
3. Narysować drzewo niezdatności dla "niewystarczającej siły tarcia, pochodzącej od hamulca tarczowego, wzór: Th = 2W * mi".
4. Opisać naturalne i sztuczne bazy (to z ostatniego wykładu albo ćwiczeń).
5. Charakterystyki intensywności zużycia powierzchni trących metal-meta w warunkach tarcia suchego i granicznego.
6. Drzewko niezawodności dla układu hamulcowego serwo-pedał.
7. Wymienić rodzaje tarcia (suche, graniczne, płynne-mokre).
8. Narysować charakterystyki dla tarcia suchego oraz granicznego w parze metal-metal.
9. Jak można zmniejszyć intensywność zużycia w węzłach kinematycznych (chodziło chyba o smarowanie).
10. Drzewo dla niewystarczającego momentu hamującego.
11. Rodzaje tarcia wg oddziaływania środowiska.
12. Opisać to co było na ostatnim wykładzie z łożyskami i L10.
13. Rodzaje zużycia.
14. Obsługa profilaktyczna- wady i zalety.
15. Rozpiska stanów i obsługa profi (chyba chodzi o rozpiskę profilaktyczną).

Jak coś opracujecie to wrzućcie. Na pewno się przyda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
worek
Drogowy


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PN - WLKP
Płeć: Student

PostWysłany: Wto 17:03, 15 Lut 2011 Powrót do góry

no dobra to ja zebrałem to wszystko chyba do kupy w jpg'i i wyszło mi coś takiego:

[link widoczny dla zalogowanych]

i teraz tak.... pytanie 3 i 10 to jest to samo oraz pytanie 5 i 8 tez jest to samo, w pytaniu 6 chodzi tylko o ta pierwsza lewa cześć tego dużego drzewa D2 (które chyba wszyscy macie), Jacek do twojej odpowiedzi na pytanie 14 ja bym dodał coś takiego (patrz pyt_14), a w ostatnim nie wiem o co chodzi...

dokończcie to, czego nie zrobiłem i poprawcie ewentualne błędy, i niech ktoś wkońcu potwierdzi jutrzejszy termin: 14:00 - sala 425?


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez worek dnia Wto 17:05, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
wojtas802
Drogowy


Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Student

PostWysłany: Wto 17:09, 15 Lut 2011 Powrót do góry

Dzięki wielkie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
przemek
Inżynieria rurociągowa


Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznan
Płeć: Student

PostWysłany: Wto 17:47, 15 Lut 2011 Powrót do góry

[link widoczny dla zalogowanych]

to ten ost wyklad co niby zad. z tego zaliczenia robił


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mario_T2
Ekologia


Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sycyn/Szamotuły/Poznań
Płeć: Student

PostWysłany: Wto 18:06, 15 Lut 2011 Powrót do góry

JacekT8 napisał:
To chyba coś w tym stylu. Tutaj kartka, którą znalazłem gdzieś w notatkach, które mam na kompie.

[link widoczny dla zalogowanych]

Ktoś wie jak to się liczy?


według wzoru który tam jest na L10;) masz te trzy przedziały np Q<0,1C, to przekształcasz do postaci Q/C=0,1, a odwrotność to C/Q=10. To do wzoru L10=(C/Q)^m *10^6, gdzie m dla styku punktowego =3 i masz liczbę obrotówSmile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mario_T2 dnia Wto 20:46, 15 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Andrew
Lotniczy


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Student

PostWysłany: Wto 18:34, 15 Lut 2011 Powrót do góry

kto się jutro NIE wybiera na poprawke ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bns
Logistyka


Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Student

PostWysłany: Wto 19:03, 15 Lut 2011 Powrót do góry

nie pękaj Very Happy tylko do nauki, bo nie daj Boże następne podejścia będą ustne Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KRISnt
Szynowy


Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Tomyśl
Płeć: Student

PostWysłany: Wto 19:51, 15 Lut 2011 Powrót do góry

posiada moze ktos jakies sciagi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
tomekMG T5
Lotniczy


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Murowana Goślina
Płeć: Student

PostWysłany: Wto 19:59, 15 Lut 2011 Powrót do góry

ooo i to pytanie jest idealne Kris;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mala421989
Logistyka


Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Studentka

PostWysłany: Wto 20:59, 15 Lut 2011 Powrót do góry

tak, jutro o 14:00 w 425.
No nigdy nie wiadomo co odbije dziadkowi, więc lepiej to pisać niż mu opowiadaćVery Happy
No i ściągi też by się przydały...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ryba
Logistyka


Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Studentka

PostWysłany: Śro 15:48, 16 Lut 2011 Powrót do góry

jutro można iść do niego od godz. 9, a w poniedziałek od 11


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kinga
Żywności


Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Studentka

PostWysłany: Śro 15:52, 16 Lut 2011 Powrót do góry

czy dużo jest os. które ida jutro ;.??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
huge
Drogowy


Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Student

PostWysłany: Śro 15:55, 16 Lut 2011 Powrót do góry

ja idę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
wojtas802
Drogowy


Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Student

PostWysłany: Śro 15:56, 16 Lut 2011 Powrót do góry

Pytania które pamiętam to:
-Def. stanu zdatności, niezdatności, uszkodzenia.
-Obsługa profilaktyczna(była podana inna nazwa ale chodzi o to samo)-def., wady i zalety.
-Def. warunki stanu zdatności układu hamulcowego(czy jakos tak)
-Charakterystyki intensywności zużycia powierzchni trących metal-meta w warunkach tarcia suchego i granicznego.
-Def. L10 i cos tam chyba jeszcze z tym
-Coś tam z węzłaami kinematycznymi


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Entuzja T5
Ekologia


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziądz
Płeć: Studentka

PostWysłany: Śro 16:01, 16 Lut 2011 Powrót do góry

trzeba było opisać obslugę prewencyjną, a nie profilaktyczną. to s a 2 rózne obługi, obie należą do metod zapobiegawczych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin