Autor |
Wiadomość |
T7siwy
Drogowy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 192 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 19:28, 18 Sty 2011 |
|
jezeli chodzi o 4 to na pewno jest w notatkach, ktore wrzucił Andrew.... tylko nie wiadomo gdzie bo to drzewko jest troszke duze;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Matek
Inżynieria rurociągowa
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 19:40, 18 Sty 2011 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
przykładowe drzewko. To powinno wystarczyc do drugiego zadania |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
adams20
Drogowy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 19:42, 18 Sty 2011 |
|
a o co chodzi z 5? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
worek
Drogowy
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 69 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PN - WLKP Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 19:55, 18 Sty 2011 |
|
ja mam w zeszycie napisane coś takiego, zwierzchowski podawał takie definicje, żeby się nauczyć na to zaliczenie:
co to jest tarcie graniczne, obsługa zgodna, niezgodna, minimalna, obiekt zdatny, niezdatny, uszkodzenie, okres do uszkodzenia, okres miedzy uszkodzeniami...
Jeśli ogarniecie te definicje to możecie sie podzielić |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sidu_
Drogowy
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 152 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: T5 Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 20:45, 18 Sty 2011 |
|
z pytań, które napisał ~przemek~ moim zdaniem mało prawdopodobne jest, żeby dał 2 czy 5. Nie mieliśmy tego ani na wykładach ani na ćwiczeniach. Owszem rysowaliśmy drzewko, ale bez wyliczeń i bez zamieniania ze struktur szeregowych i pochodnych. Coś mi się wydaje, że materiał z zeszłego roku nie pokrywa się dokładnie z naszym. Czy tylko ja tak myślę? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bns
Logistyka
Dołączył: 17 Paź 2008
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 21:29, 18 Sty 2011 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
ctrl+ F sztucznych baz |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
T7siwy
Drogowy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 192 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 21:45, 18 Sty 2011 |
|
brakuje jednej częsci drzewka niezdatności układu hamulcowego.... konkretniej NH3 z notatek od Andrew. ma to ktos? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jarek
Logistyka
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 22:35, 18 Sty 2011 |
|
z tego co pamiętam to dr Zwierzchowski dawał od siebie jakieś materiały....to są któreś z już wcześniej zamieszczonych? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Młody_t7
Drogowy
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 27 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: dalekooo... Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 23:35, 18 Sty 2011 |
|
tu są odpowiedzi na te pytania przemka:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
T7siwy
Drogowy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 192 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Śro 0:37, 19 Sty 2011 |
|
Mógłbyś jeszcze raz przeanalizować to drzewko dla T<W*U ? wydaje mi się ze cos tam jest nie tak... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Heniu:)
Lotniczy
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 262 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Śro 18:20, 19 Sty 2011 |
|
jakie były dziś pytania? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
JacekT8
Logistyka
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 754 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Śro 18:23, 19 Sty 2011 |
|
Może ktoś kto dzisiaj pisał powie jakie były pytania?
Ja pamiętam:
a) Ten pierwszy, podstawowy wykres z całym opisem (dla malejącego parametru).
b) Drzewko niezawodności dla układu hamulcowego serwo-pompa (nie jestem pewien czy dokładnie serwo z pompą czy z czymś innym).
c) Podać warunki zdatności dla układu hamulcowego (4 wzory dla hamowania i 1 dla odhamowania).
d) Wymienić rodzaje tarcia (suche, graniczne, płynne-mokre).
e) Narysować charakterystyki dla tarcia suchego oraz granicznego w parze metal-metal.
f) Jak można zmniejszyć intensywność zużycia w węzłach kinematycznych (chodziło chyba o smarowanie).
Ponoć niektóre grupy miały część pytań podmienioną więc niech też się podzielą. Przyda się na poprawkę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
orsztyn88
Logistyka
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 175 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Śro 18:50, 19 Sty 2011 |
|
nie serwo pompa tylko serwo pedał |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GeGi T2
Drogowy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 19:14, 19 Sty 2011 |
|
u nas podobnie
a) to samo
b) drzewo dla niewystarczajacego momentu hamujacego
c) podac warunki funkcjonalne zdatnosci (chyba to samo:P)
d) rodzaje tarcia wg oddialywania srodowiska
e) opisac to co bylo na ostatnim wykladzie z lozyskami i L10
f) to samo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
HagusiaH
Drogowy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 638 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Czw 11:20, 20 Sty 2011 |
|
GeGi T2 napisał: |
u nas podobnie
a) to samo
b) drzewo dla niewystarczajacego momentu hamujacego
c) podac warunki funkcjonalne zdatnosci (chyba to samo:P)
d) rodzaje tarcia wg oddialywania srodowiska
e) opisac to co bylo na ostatnim wykladzie z lozyskami i L10
f) to samo |
u nas do ''c" nie mowil nic o wzorach |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|