Autor |
Wiadomość |
T7siwy
Drogowy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 192 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Pon 17:13, 18 Lut 2013 |
|
|
|
|
|
|
HagusiaH
Drogowy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 638 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Pon 17:34, 18 Lut 2013 |
|
- standardy zdatnosci T* jakie powiazanie z "z"
- o ksi sie dopieprzył - co to jest?
- zadanie z prawdopodobieństwem źle
- w sumie generalnie wszystko chyba miałam źle bo on wszedzie pisał znaki zapytania...
- o układ już się nie pytał bo stwierdził że i tak nie przechodzę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
T7siwy
Drogowy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 192 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Pon 18:55, 18 Lut 2013 |
|
Pamiętam z 5 semestru, że on za każdym razem pytał o to co sobie zaznaczył w pracy. Także każdy musi pamiętać o co go pytał i na pewno pytania będą o to samo. W czwartek atak! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
#12
Drogowy
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 163 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Pon 21:26, 18 Lut 2013 |
|
yhy tylko skad wziac odpowiedzi na te jego pytania? bo nawet jak odpowiesz dobrze to sie zapyta ale dlaczego tak jest |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
r_krzychu
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 189 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Bródki City Płeć: Student
|
Wysłany:
Pon 21:39, 18 Lut 2013 |
|
mi powiedział ze jak będę takie głupoty w pracy gadał to mnie wywalą i będę musiał się przenieść do nowej pracy a swoją przyszłą żonę do nowego mieszkania. odpowiedziałem że mam nadzieje, że sama przejdzie i nie będę musiał jej nosić ogólnie się trochę pośmialiśmy a na koniec dał mi 2 no i uśmiech mi z twarzy zniknął.
jeśli chodzi o te Z to wydaje mi się ze z tym a/g nie uwzględniona jest po prostu masa pojazdu. spójrzcie na jednostki to powinno się wam to rozjaśnić. niestety nie odpowiedziałem na to pytanie bo nie dał mi chwili na zastanowienie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
#12
Drogowy
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 163 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Pon 23:20, 18 Lut 2013 |
|
jesli chodzi o Z to nie zgadzam sie. masa calkowita pojazdu jest uwzgledniona znalazlem w notatkach zwiazek. sume sil hamowania wszystkich kol mozna zapisac wzorem mcd (dopuszczalna masa calkowita) razy a (przyspieszenie/opoznienie). z tego wychodzi:
z = mcd*a / Gcd *100% czyli
z = mcd*a / mcd*g *100% czyli
z = a/g *100% czyli wzor na wskaznik uwzgledniajacy opoznienie hamowania
mozna dodac ze opoznienie hamowania mierzy sie na drodze poziomej, suchej, twardej i czystej. a sume sil hamowania na stanowisku rolkowym. jesli znamy wskaznik to od razu mozemy wyliczyc opoznienie hamowania z przeksztalconego wzrou a = (z*g) / 100%
odnosnie obliczeniowej sily hamowania:
Jezeli zmierzona sila hamowania hamulca roboczego lub obliczony na tej podstawie wskaznik skutecznosci hamowania nie osiaga wymaganej wartosci, nalezy ustalic obliczona maksymalna wartosc sily hamowania (lub obliczony wskaznik skutecznosci hamowania), mnozac zmierzone sily hamowania poszczegolnych kol przez stosunek maksymalnego dopuszczalnego nacisku na pedal (dzwignie) hamulca do nacisku wywieranego w czasie pomiaru lub przez stosunek cisnienia obliczonego w ukladzie hamulcowym do cisnienia w silownikach hamulcowych, zmierzonego w czasie pomiaru, na tej osi
Dopuszczalna mase calkowita pojazdu przyjmuje sie na podstawie danych zawartych w dowodzie rejestracyjnym, tabliczce znamionowej albo innych wiarygodnych danych technicznych pojazdu lub oblicza sie, sumujac mase wlasna i dopuszczalna ladownosc pojazdu |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez #12 dnia Wto 0:56, 19 Lut 2013, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
Jahus
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 8:17, 19 Lut 2013 |
|
a gdzie w przyspieszeniu pojazdu i przyspieszeniu ziemskim masz mase uwzględnioną?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
#12
Drogowy
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 163 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 11:17, 19 Lut 2013 |
|
ale jemu chodzilo o zwiazek miedzy dwoma wzorami na wskaznik skutecznosci hamowania drogi Jareczku. po przeksztalceniach z jednego otrzymujesz drugi i o to w tym wszystkich chodzi. nikt mu tego nie powiedzial... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wojtas802
Drogowy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 263 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 11:38, 19 Lut 2013 |
|
Mnie jeszcze się pytał o ciśnienie wyłączania. Dokładnie, jak to się dzieje, że odłącza się sprężarke od napędu lub zamyka dopływ powietrza do instalacji. I miałem na schemacie pokazać mu gdzie jest ten zawór, który zamyka dopływ powietrza do instalacji. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mięki
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Drogowy Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 21:47, 19 Lut 2013 |
|
w zadaniu drugim, podczas drugiej fazy pracy mieliśmy napisane "lub odłączeniu sprężarki od napędu" powiedział mi że to jest bzdura. Więc regulator steruje pracą, a nie odłącza sprężarkę. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
huge
Drogowy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 227 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Śro 17:28, 20 Lut 2013 |
|
regulator przekazuje ciśnienie albo do obwodu, albo do atmosfery. Sprężarka cały czas działa tak samo |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
#12
Drogowy
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 163 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 13:20, 26 Lut 2013 |
|
Dla zainteresowanych! Mozna chodzic tylko w poniedzialki i w czwartki, bo w pozostale dni nie ma prowadzacego na uczelni... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|