Autor |
Wiadomość |
poluskor
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 74 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Śro 18:04, 19 Sty 2011 |
 |
Powiedzcie mi drodzy co jest na jutrzejszym kole? i morze jakieś materiały ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Tunu
Drogowy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 112 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Śro 18:08, 19 Sty 2011 |
 |
Badanie emisji silnika ZI w warunkach
-zmiennego obciążenia
-zmiennej prędkości obrotowej
Badanie emisji silnika ZS. Wpływ utleniającego reaktora katalitycznego na emisję silnika ZS.
tak mi się wydaje że to ma być |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
huge
Drogowy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 227 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Śro 19:10, 19 Sty 2011 |
 |
jakby ktoś miał materiały na to koło to mógłby się podzielić  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Hamciu KS Ciepła Wódka
Drogowy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Luboń Płeć: Student
|
Wysłany:
Śro 22:34, 19 Sty 2011 |
 |
nikt? nic, powaznie nie ma?
to co już było, ale zawsze:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oby na zastępstwo wpadł dr Lijewski, żeby nie było przypałów
EDIT= dodanie linku |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hamciu KS Ciepła Wódka dnia Czw 0:18, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
 |
 |
#12
Drogowy
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 163 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Śro 23:33, 19 Sty 2011 |
 |
jak bedzie z hardcorowym koksem to raczej lajtowo powinno byc...
o ile jebnie sobie rocket fuela z rana  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
maciejsz89 TD
Drogowy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 276 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć: Student
|
Wysłany:
Śro 23:43, 19 Sty 2011 |
 |
napewno będzie...hardcorowy siedzi za granicą |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
huge
Drogowy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 227 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Czw 0:26, 20 Sty 2011 |
 |
Nie wiem, czy pomoże, ale zawsze coś.
W chwili, kiedy w układach wydechowych silników o zapłonie iskrowym zaczęto
stosować reaktory katalityczne TWC, poziomy emisji HC i CO dla tych silników okazały
się znacznie niŜsze niŜ dla silników o zapłonie samoczynnym, niewyposaŜonych w
katalityczny reaktor utleniający. Pojawiła się potrzeba obniŜenia emisji cząstek stałych
PM (Particle Matter). Reaktory utleniające znalazły w tym przypadku zastosowanie,
poniewaŜ są w stanie usuwać część organicznej frakcji rozpuszczalnej SOF (Solube
Organic Fraction), będącej składnikiem PM. Ten typ reaktorów katalitycznych nie jest
jednak w stanie utleniać węgla będącego równieŜ składnikiem PM. Jest to spowodowane
zbyt niską temperaturą w układach wydechowych silników o zapłonie samoczynnym.
Reaktory katalityczne utleniające są zdolne do utleniania NO do NO2, a przez to uzyskania
utleniacza sadzy cząstki stałej bardziej efektywnego i działającego w niŜszych temperaturach
niŜ tlen. Dzięki temu zjawisku rozwinęły się systemy filtrów cząstek stałych
o ciągłej regeneracji CRT (Continous Regeneration Traps). Dzięki wymienionym zaletom katalityczne reaktory utleniające są obecnie standardowym
wyposaŜeniem samochodów osobowych napędzanych silnikami o zapłonie
samoczynnym. Niestety, wymagają one paliwa o niskiej zawartości siarki, bowiem reaktor
utlenia równieŜ SO2 do SO3, co moŜe powodować w wysokich temperaturach wzrost emisji PM poprzez zwiększenie w nich udziału siarczanów. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
wojtas802
Drogowy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 263 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Czw 18:56, 20 Sty 2011 |
 |
No i jakie mieliście pytania na tym kole? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
#12
Drogowy
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 163 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Czw 20:54, 20 Sty 2011 |
 |
byly dwie grupy, jedna miala:
1) opisac i narysowac charakterystyke zewnetrzna
2) metoda chwilowego zuzycia paliwa
3) budowa i zasada dzialania trojfunkcyjnego reaktora katalitycznego |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez #12 dnia Czw 20:55, 20 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
sebool1988_T8
Drogowy
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 119 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 0:49, 21 Sty 2011 |
 |
a druga:
1)charakterystyka obciążeniowa albo ogólna (nie pamietam teraz)
2)metoda pomiaru powietrza
3)szkodliwe czynniki spalin opisac powstawanie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
maciejsz89 TD
Drogowy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 276 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć: Student
|
Wysłany:
Pią 3:46, 21 Sty 2011 |
 |
obciążeniowa:P
i metoda pomiaru ZUŻYCIA powietrza;P |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
GeGi T2
Drogowy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 167 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 9:27, 21 Sty 2011 |
 |
co to jest metoda zuzycia powietrrza? dzialanie przeplywomierza? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
huge
Drogowy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 227 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Pią 10:20, 21 Sty 2011 |
 |
Nawet tej nazwy powtórzyć nie potrafię - była dość złożona....
Generalnie na zajęciach tego nie mieliśmy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|