Autor |
Wiadomość |
Hamciu KS Ciepła Wódka
Drogowy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Luboń Płeć: Student
|
Wysłany:
Pon 12:54, 22 Lis 2010 |
 |
Może ktoś podać temat - nie mam zapisane a nigdzie nie mogę znaleźć.
i ew. materiały do ćwiczenia... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
kales
Szynowy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 794 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ostrów Wlkp. Płeć: Student
|
Wysłany:
Pon 13:08, 22 Lis 2010 |
 |
Ja mam zapisane coś takiego
"Budowa i zasada działania silnika z zapłonem samoczynnym zasilanego w sytemie Common rail"
I do tego zapisane, że jest to z Lijewskim. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Hamciu KS Ciepła Wódka
Drogowy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Luboń Płeć: Student
|
Wysłany:
Wto 13:33, 23 Lis 2010 |
 |
dziękować Kales |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
HagusiaH
Drogowy
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 638 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Wto 20:30, 23 Lis 2010 |
 |
a w tamtym tygodniu byly laborki czy tylko sprawdzil obecnosc bo podobno nie bylo zajec... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gość
|
Wysłany:
Wto 23:03, 23 Lis 2010 |
 |
my nie mielismy, będziemy odrabiac na następnych, więc chyba nam się wszystko przesunie |
|
|
|
 |
Hamciu KS Ciepła Wódka
Drogowy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Luboń Płeć: Student
|
Wysłany:
Śro 1:23, 24 Lis 2010 |
 |
materiały do lab 3. czyli Budowa i zasada działania silnika z zapłonem samoczynnym zasilanego w sytemie Common rail, niestety zdobyłem dopiero po swoich zajęciach, ale na szczęście tragedii nie było, natomiast teraz może się komuś jeszcze przyda
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Hamciu KS Ciepła Wódka dnia Śro 1:24, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
przemek
Inżynieria rurociągowa
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 260 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznan Płeć: Student
|
Wysłany:
Pon 15:37, 29 Lis 2010 |
 |
czy prawdą jest to ze znów nie ma zajeć tzn jutro 30,11 ????? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Paweł
Moderator
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 607 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Pon 19:03, 29 Lis 2010 |
 |
Nie wiem jak inni, ale My nie mamy, więc po co sie upewniasz skoro pisałem już Adamowi  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
JacekT8
Logistyka
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 754 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Pon 12:46, 06 Gru 2010 |
 |
Wie ktoś może jaka jest odpowiedź na pytanie "Jakie ciśnienie wtrysku występuje na biegu jałowym silnika i co jest tego powodem?" oraz jak ma wyglądać wykres 3? Problem w tym, że są tam podane obroty (n), czas wtrysku (t_wtr) oraz ciśnienie wtrysku (P_wtr). Które uwzględnić na wykresie?
Z góry dziękuję  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|