FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 E3 - temat ćwiczenia i ew. materiały Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Hamciu KS Ciepła Wódka
Drogowy


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Luboń
Płeć: Student

PostWysłany: Pon 12:54, 22 Lis 2010 Powrót do góry

Może ktoś podać temat - nie mam zapisane a nigdzie nie mogę znaleźć.

i ew. materiały do ćwiczenia...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kales
Szynowy


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ostrów Wlkp.
Płeć: Student

PostWysłany: Pon 13:08, 22 Lis 2010 Powrót do góry

Ja mam zapisane coś takiego

"Budowa i zasada działania silnika z zapłonem samoczynnym zasilanego w sytemie Common rail"

I do tego zapisane, że jest to z Lijewskim.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hamciu KS Ciepła Wódka
Drogowy


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Luboń
Płeć: Student

PostWysłany: Wto 13:33, 23 Lis 2010 Powrót do góry

dziękować Kales


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
HagusiaH
Drogowy


Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 638
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 20:30, 23 Lis 2010 Powrót do góry

a w tamtym tygodniu byly laborki czy tylko sprawdzil obecnosc bo podobno nie bylo zajec...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 23:03, 23 Lis 2010 Powrót do góry

my nie mielismy, będziemy odrabiac na następnych, więc chyba nam się wszystko przesunie
Hamciu KS Ciepła Wódka
Drogowy


Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Luboń
Płeć: Student

PostWysłany: Śro 1:23, 24 Lis 2010 Powrót do góry

materiały do lab 3. czyli Budowa i zasada działania silnika z zapłonem samoczynnym zasilanego w sytemie Common rail, niestety zdobyłem dopiero po swoich zajęciach, ale na szczęście tragedii nie było, natomiast teraz może się komuś jeszcze przyda


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Hamciu KS Ciepła Wódka dnia Śro 1:24, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
przemek
Inżynieria rurociągowa


Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: poznan
Płeć: Student

PostWysłany: Pon 15:37, 29 Lis 2010 Powrót do góry

czy prawdą jest to ze znów nie ma zajeć tzn jutro 30,11 ?????


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Paweł
Moderator


Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Student

PostWysłany: Pon 19:03, 29 Lis 2010 Powrót do góry

Nie wiem jak inni, ale My nie mamy, więc po co sie upewniasz skoro pisałem już Adamowi Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JacekT8
Logistyka


Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pon 12:46, 06 Gru 2010 Powrót do góry

Wie ktoś może jaka jest odpowiedź na pytanie "Jakie ciśnienie wtrysku występuje na biegu jałowym silnika i co jest tego powodem?" oraz jak ma wyglądać wykres 3? Problem w tym, że są tam podane obroty (n), czas wtrysku (t_wtr) oraz ciśnienie wtrysku (P_wtr). Które uwzględnić na wykresie?

Z góry dziękuję Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin