Autor |
Wiadomość |
ada29
Ekologia
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 16:20, 05 Sty 2012 |
 |
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ada29 dnia Czw 16:30, 05 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
|
 |
mario_T2
Ekologia
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 135 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sycyn/Szamotuły/Poznań Płeć: Student
|
Wysłany:
Czw 20:59, 05 Sty 2012 |
 |
Od rozdziału 6 są omawiane wtryskiwacze [link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
 |
 |
Natalia
Ekologia
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 29 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Studentka
|
Wysłany:
Pią 16:33, 06 Sty 2012 |
 |
znalazlam te instrukcje co byly na wykladzie po polsku:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 1 raz
|
|
 |
 |
Mucha T6
Ekologia
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 87 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opalenica Płeć: Student
|
Wysłany:
Pią 17:50, 06 Sty 2012 |
 |
dzięki dzięki ! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
ada29
Ekologia
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 46 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 12:38, 09 Sty 2012 |
 |
OBD - monitory
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Gerald
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 464 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań Płeć: Student
|
Wysłany:
Pon 17:46, 09 Sty 2012 |
 |
ada29 napisał: |
OBD - monitory
[link widoczny dla zalogowanych] |
Bodajże coś takiego:
Działanie monitora wypadania zapłonu:
Podstawowy sygnał umożliwiający wykrywanie wypadania zapłonów stanowi chwilowa wartość prędkości obrotowej silnika i jej zmiany w ramach jednego obrotu wału korbowego. Sygnał ten jest dostarczany przez czujnik prędkości obrotowej, który zawsze występuje w systemach sterowania pracą silnika o zapłonie iskrowym.
(sygnał z czujnika prędkości obrotowej)
Działanie monitora odprowadzania par paliwa:
Procedura diagnostyczna układu odprowadzania par paliwa polega na kontroli parametrów elektrycznych zaworu sterującego przepływem par paliwa.
Działanie monitora 3-funkcyjnego reaktora katalitycznego recyrkulacji spalin:
Główne sygnały diagnostyczne są dostarczane przez czujniki temperatury i ciśnienia w kolektorze dolotowym. W sterowniku silnika są zapisane odpowiednie zakresy wartości prawidłowych. Diagnozowanie układu polega na sprawdzeniu, czy wartości rzeczywistych, mierzonych parametrów w tych zakresach się mieszczą. Procedury diagnostyczne są realizowane zazwyczaj podczas hamowania silnikiem, co pozwala na wykluczenie wpływu czynników zakłócających pomiar.
Kryterium rozpoznania usterki jest przekroczenie dopuszczalnej róŜnicy wartości rzeczywistej i prawidłowej stopnia recyrkulacji, o ile rozbieŜność ta utrzymuje się przez określony czas. Krótkotrwałe zakłócenia procesu regulacji stopnia recyrkulacji spalin nie są traktowane jako usterka i nie obciąŜają pamięci diagnostycznej, ani nie powodują zapisania kodu usterki. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Luka
Ekologia
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 105 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy/Poznań Płeć: Student
|
Wysłany:
Pon 21:55, 09 Sty 2012 |
 |
[link widoczny dla zalogowanych]
prezent od JUSTYNY
opracowane pytania...
jakby komuś nie działał plik po ściągnięciu edytujcie nazwę pliku i dopiszcie ".rar" |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luka dnia Pon 22:24, 09 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
 |
 |
gizmi
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Student
|
Wysłany:
Pią 14:56, 07 Gru 2012 |
 |
moze ktos wrzucic jeszcze raz link do tych opracowanych pytan?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|